Hieronder is een overzicht van de actuele werkzaamheden en projecten in Heel en Panheel te vinden.

• Chateau Heel

Op 28 december 2023 heeft een uitslaande brand grote schade aangericht aan het rijksmonument Chateau Heel.

Brand Chateau Heel
  • Nieuw rioolstelsel centrum Heel

In het derde kwartaal van 2024 start de gemeente met de aanleg van een nieuw rioleringsstelsel het centrum van Heel.

Centrum Heel
  • Centrumvisie Heel

Er wordt in Heel al lange tijd nagedacht over de toekomst van het dorpscentrum. Hier leest u alle ontwikkelingen.

Impressie centrum Heel

Andere werkzaamheden in de gemeente

Er vinden ook andere werkzaamheden plaats in de gemeente. Bijvoorbeeld aan het spoor, rondom het water en aan de kabels. Niet alle werkzaamheden worden uitgevoerd door de gemeente. Hieronder ziet u waar u meer informatie vindt over deze specifieke werkzaamheden.