Hieronder is een overzicht van de actuele werkzaamheden en projecten in Wessem te vinden.

• Nautische Boulevard

Hier vindt u alles over de partnerselectie Voorterrein Nautische Boulevard

nautische boulevard
  • Huisvesting verenigingen Wessem

De huisvesting van een groot deel van de verenigingen in Wessem vindt plaats in gedeeltelijk sterk verouderde accommodaties.

Huisvesting verenigingen Wessem
  • Dijkversterking Thorn - Wessem(externe link)

Door Waterschap Limburg wordt de dijkversterking Thorn-Wessem voorbereid. Ook werken zij aan plannen voor een betere kwaliteit van de Thornerbeek en de omlegging van deze beek via het Meersveld tussen Thorn en Wessem.

Dijk Thorn - Wessem

Andere werkzaamheden in de gemeente

Er vinden ook andere werkzaamheden plaats in de gemeente. Bijvoorbeeld aan het spoor, rondom het water en aan de kabels. Niet alle werkzaamheden worden uitgevoerd door de gemeente. Hieronder ziet u waar u meer informatie vindt over deze specifieke werkzaamheden.