De Gemeente Maasgouw heeft een speelse missie in Linne en Thorn. We zijn op zoek naar de perfecte plek voor een hondenspeelplek! In Linne zijn we al druk bezig, samen met enthousiaste inwoners, om de ideale locatie te vinden waar viervoeters naar hartenlust kunnen ravotten.

Nu is het de beurt aan Thorn. We willen graag de handen ineenslaan met betrokken inwoners om te ontdekken of er behoefte is aan een hondenspeelplek en om de juiste plek te vinden. Maar we hebben wel enkele voorwaarden.

• We maken een werkgroep om samen de perfecte locatie te vinden.
  • De werkgroep mag ideeën aandragen voor de inrichting en de gemeente zorgt voor de uitvoering.
  • De hondenspeelplek moet op grond van de gemeente gerealiseerd worden.
  • We zoeken een locatie van ongeveer 3000 m2. Dit komt ongeveer overeenkomt met de grootte van een half voetbalveld.
  • De locatie moet de bestemming 'groen' hebben. Helaas kunnen we het bestemmingsplan niet wijzigen vanwege budgettaire beperkingen.

Interesse?

De Gemeente Maasgouw staat te popelen om in contact te komen met hondenliefhebbers en andere betrokken inwoners om samen de poten uit de mouwen te steken en een fantastische hondenspeelplek te realiseren in Thorn! Vindt u het leuk om mee te denken? Stuur dan een e-mail naar p.derix@gemeentemaasgouw.nl.